Quan a principi d’any, Rihanna presentava el tema FourFiveSeconds, molta gent segur que s’imaginava, que el seu vuitè disc trigaria poc a arribar. Però han passat els mesos i no s’ha sabut res d’aquest disc. Fa poques setmanes, la cantant va presentar-ne la portada i també el nom, Anti.

Ara, gràcies al diari New York Post, sabem que la cantant de Barbados, ha tancat un acord amb Samsung, per 25 milions de dòlars, perquè la marca patrocini el disc i la seva corresponent gira. A canvi, l’artista promocionarà els productes de la línia Galaxy i cedirà alguns vídeos.

Segons el diari, les dues parts han necessitat 7 mesos per a posar-se d’acord, també en part, perquè la cantant va fer alguns retocs al disc.

Ara només falta saber quan es publicarà. I és que si la cantant vol aconseguir un número 1, ho tindrà complicat. En les pròximes setmanes han d’arribar els nous treballs de One Direction, Justin Bieber o Adele.