La famosa plataforma de vendes Ticketmaster ha patit avui un atac cibernètic on els hackers han robat milers de dades personals i bancàries dels usuaris. Així ho ha comunicat l’empresa a través d’un correu electrònic que ha enviat als seus clients:
“El dissabte 23 de juny de 2018, Ticketmaster Regne Unit ha identificat un software maliciós en un producte d’atenció al client proporcionat per Inbenta Technologies, un proveïdor extern de Ticketmaster”. Aquest correu ha sigut enviat a tots els clients de la plataforma, inclosos els espanyols, els quals també corren risc de perdre les seves dades.

“Com a resultat d’haver tingut el producte d’Inbenta operant en les pàgines web de Ticketmaster Internacional, és possible que un tercer desconegut hagi accedit a la informació personal i de pagament d’alguns dels nostres clients”, han reconegut.

Tot i això, han assegurat que tenen un equip d’experts treballant dia i nit per determinar l’afectació de les dades, a més d’haver contactat amb l’autoritat, els bancs i les companyies de targetes de crèdit, ja que consideren afectats aquells clients que hagin comprat (o intentat comprar) entrades per esdeveniments en el Regne Unit des de febrer fins al 23 de juny, i internacionalment entre setembre i juny.

- Publicitat -

La informació que s’ha pogut filtrar inclou nom, adreça, adreça de correu electrònic, número de telèfon, detalls de pagament i les credencials del compte d’usuari de Ticketmaster.
Si ets client de Ticketmaster, la plataforma ha habilitat un correu ([email protected]) per tal de respondre les preguntes sobre l’incident.

A més, inciten a què comprovis els extractes dels teus comptes bancàris, restauris les teves contrasenyes i, a més, ofereixen als clients afectats de manera gratuïta durant 12 mesos un servei per tal que un proveïdor líder en el sector faci un seguiment de la identitat online de l’usuari.