Era el meu primer concert de Madonna, tot i que feia anys que tenia ganes de veure-la en directe. Aquesta vegada, la reina del pop, presentava Rebel Heart, un disc que sincerament no m’he escoltat amb molta passió, però que després de veure com el va defensar en directe, tan dolent com diuen alguns, tampoc és.
Després d’una cua llarguíssima per accedir al recinte, a causa de l’extrema vigilància que hi ha arran dels atemptats de París, vaig accedir a la zona de pista, per veure de cara a la cantant. 
Amb més d’una hora de retard (com l’anterior nit), va començar el show, que va ser pràcticament calcat al del dia anterior. 
La gira de Rebel Heart no varia de ciutat en ciutat i això fa que la cantant sàpiga moure’s per l’escenari i se la noti molt segura amb el que està defensant.
I no està sola, ja que té un bon grapat de ballarins, molt ben fibrats, tal com vam poder comprovar, cada cop que es treien la samarreta. 
Tot va començar amb Iconic, una de les 9 cançons del nou disc, que van sonar durant l’espectacle. Una escenografia plena de detalls religiosos, com també algun dels números “teatrals” que acompanyaven les interpretacions de les cançons.
La cantant va començar tancada a una gàbia, però va durar-hi ben poc. Només que va sortir, no va parar de ballar, interactuar amb el públic i dir paraules boniques dels seus ballarins musculats.
Com he dit abans, el nou disc no va sonar malament en directe, però està clar que quan escoltes temes com Like a Prayer, Material Girl, True Blue o La Isla Bonita, tot s’atura i el públic ho gaudeix més.
Després de prop de 2 hores de concert, la cantant va marxar, per tornar al cap de breus instants (era tard i demà tocava matinar), per rematar la nit amb la colorista Holiday, que donava per tancat el seu pas per Barcelona.
Diu molt de Madonna, que després de tants anys en el món de la música, faci una gira d’aquestes carecterístiques, i dediqui bona part del concert a temes del nou disc. Altres segurament ja faria temps que viurien de renda dels seus grans èxits.
Té corda per estona.
Marc Clapés
- Publicitat -